venres, 11 de maio de 2018

Despedida...

Isto chegou a súa fin e hoxe toca despedirnos... 

Antes de nada, gustaríame darvos as gracias por seguirnos día tras día nas nosas publicacións. 

A creación deste blog foi unha experiencia novidosa e única para min, xa que nunca antes tivera un. Nel, tanto a miña compañeira Tania e eu, plasmamos todas as actividades e recursos que elaboramos, ademais de facer unha pequena explicación de cada un deles.

Durante este cuatrimeste, na materia de Novas Tecnoloxías, podo dicir que aprendín moito acerca de blogs, ferramentas e actividades que estou segura de que me serán de gran axuda na miña futura labor coma docente. Ademais, non só aprendín sobre as TIC, senón que tamén aprendín técnicas e habilidades que me poden ser de gran apoio no meu día a día; como, por exemplo, como podería mellorar as miñas exposicións cun soporte visual en PowerPoint e a miña posta en escena.

Espero que disfrutarades moito con nós neste blog e que aprenderades moito acerca dos entroidos das tres vilas que conforman o Triángulo Máxico. Non dubidedes en acudir ao Entroido, estou segura de que disfrutariades moito!

 Unha aperta moi forte a todos os que nos seguistes!💗

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Despedida...

Isto chegou a súa fin e hoxe toca despedirnos...  Antes de nada, gustaríame darvos as gracias por seguirnos día tras día nas nosas publ...